Tuesday, August 10, 2010

ramadhan ini~

buat pertama kalinya kami sekeluarga akan menyambut ramadhan tanpa NENEK.. tamparan yang sngt hebat.. klu aku sdih, abah mesti lagi sdih sbb dia da xde parents.. da xde la nk buka ramai2 kat umah NENEK...

slalunye, ramadhan pertama akan berkumpul rmai untuk buka pose sesame.. p kali ini, NENEK tiade di sisi... lagi2 aku jauh dr umah.. da dkat 2 bulan aku xblek~ harap mama n abah xkecik ati.. betapa meriahnye klu NENEK ade.. aku dapat rasekan betapa sayunye 1 syawal nanti.. kami hy beraya dirumah sndri je.. ;(

aku akan rindu untuk belikan juadah buka puasa untuk NENEK klu dia ade ape2 y nk dimakan.. aku akan rindu masak untuk NENEK! aku sngt3 rindu semua 2..

NENEK: qah doakan nenek sentiase bahagia dan aman disana.. insyaAllah qah akan sentiase titipkan doa untuk nenek.. aman la nenek kat sane ditemani atuk kat sbelah ye..

ATUK: tersenyum lebar kami ble nenek dpt teman atuk disebelah.. rezeki dr Allah sbb kite sume tahu kawasan 2 da penuh, p dpt jugak nenek disemadikan di sbelah atuk... ALHAMDULILLAH..




*aku tahu abah kuat~

No comments:

Post a Comment