Saturday, July 10, 2010

~MUSYTARI, ZUHAL, NEPTUN~

Aktiviti selepas tamat diploma.. ape ye?? aha.. cam biase la like previous sem's break.. teaching again! S.O.N.O.K!!

diz year aja dak2 standart 3 n 6.. 3 musytari, 3 zuhal n 6 neptun.. klu b4 dis aku aja math n bm, kli ni aku aja english lak.. so, i'm teacher syafiqah from sk taman tampoi utama.. cam biase la dak2 skola rendah ni, pantang je ade cikgu muda y baru masuk.. 2nd day kat skola je da dpt bunga from Emir Hafizi (3 musytari). lom ape2 da dpt bunga.. ahah.. ok, aku malu! konon2 untuk teacher's day, padahal lagi 5 hari.. ahaha.. kanak2~

3 musytari adalah kelas pertama.. student nye agak ramai.. dan da tentulah mereka di antara y terpandai.. tp masih jugak ade y lemah english.. diantara y pandai adelah Nasrul, Mizi, Azreen n Ros Amirul. dlm ramai2, masih ade y kurang mneyenangkna seperti Lokman n Amir. budak berdua ni, Subhanallah.. mmg nakal! p kne pndai psyco untuk handle diorang ni~

3 zuhal plak 2nd class dan merangkap the last class for dak2 standard 3.. masuk je class ni, aku rase aku bakal dpt darah tinggi.. diorg 2 bercakap xsudah2.. buat keje sngt lah lambat.. cm ne la aku nk inpit y lbih cket?? p ade jugak y dpt 94% in english.. indian boy la..

6 neptun lak hurm.. class ni sush cket nk ckp.. diz year amik UPSR p masih ade lagi y ttw baca.. kesian kat diorg.. Wilson n Humaira, teacher doa y terbaik untuk kamu k.. ttw la mcm mane diorg blaja slame ni.. pape pon, aku ttp bersemangat untuk aja diorg.. nk diorg pon leh bjaya cm org len.. GUDLUCK SAYANGKU!


*teacher's day sonok gak~

3 comments:

  1. charp... akuh jeles! huhu.. sonox nye dpt dok dgn adek2... huhu~

    ReplyDelete
  2. huhuhu~
    jgn la jeles...
    t jadik la cikgu...
    ok??

    ReplyDelete
  3. hoho...nmpknye cikgu suda maju..ngee...neyh dah mek degree ngjor sek men r plk..huhu :)

    ReplyDelete