Saturday, May 30, 2009

...take a short break...

rasenye da lame aku x mengupdate blog aku y agak suram ni...
hurm..
cmne nk wat, keje da blambak..
ngan tande exam paper student ag...mcm2!
mgu lepas je tiap2 mlm kuar... haha..
xbes ngan men boling je keje aku ni...
pape pon, aku bangge ngan student aku pasal diorg dpat wat exam dengan sngat bagos...
gud job luqman, nian, suthan, aisyah n rmai ag...
huhu...
dlam menghitung ari untuk bercuti sekolah (2 minggu 2)... hahaha...
dlm kol 12.00 ari jumaat, aku dpt satu surat...
jeng..jeng..jeng...

WHAT???
aku kne tranfer ke skola len...
waa.... sdey nye... jaoh lak 2 dari umah..
student skola 2 da la bes, cikgu2 dia pon sporting...
hurm.. p pe leh wat kan...
so, ronan, aizudin, wafiq, thanes n y len2, jg dri bebaik k...
b a good student k.. cikgu sayang kamu sume...

ok!
skang ni da start cuti..
aku leh la berfoya2..
haha... p pe nk difoyakan pon aku ttw..
p aku smakin happy ble byk contact blek ngan mber2 lame...
aku sayang korang!!!
sayang sngat3.. thnx 4 da support..
pe aku nk wat ea cuti ni??

isnin: kemas umah t sedia da kemas ni(mak aku la ni)
selase: plan nk kuar dengan teman2 lame
rabu: g skola lame n skola baru.. nk daftar..
khamis: dok umah je kot.. pack barang..
jumaat: bertolak la ke segmat
sabtu-isnin: kursus kat terengganu
selase: blek jb
n hari strosnye aku da ttw nk wat pe..
haha...
rehat je la kat umah...
skang ni, aku nk g tdo...

*bercuti tenangkan fikiran dan perasaan..

No comments:

Post a Comment