Wednesday, May 6, 2009

BIALAH...

bodoh ke aku???
sengal ke aku???
xsayang ke aku pd DIA???

aku pon ttw nk bg jawapan pe untuk semua soklan kat atas ni...
tapi aku sanggup hanye untuk bahagiakan org y aku sayang....
bialah aku derita...
bialah aku y tanggung kesakitan 2...
bialah aku dipandang serong...
asalkan DIA bahagia dengan keputusan ni...

mmg kite slalu dengar 'cemburu tandanye sayang'...
p ape makne cemburu 2 klu DIA xmenyenanginye???
pe makne cemburu 2 klu ia menyebabkan perpisahan???
jadi, aku rela untuk membuang semua rase cemburuku...
hanye untuk mempertahankan hubungan kami...
biarlah aku tahan cemburu itu seorg diri..
tidak akn aku khabarkan padanye tentang perasaan ku...

ya ALLAH, kuatkan lah diriku untuk menahan semua y akan datang padaku...
tabahkan lah aku untuk menerima semua nye..
aku berharap dia akan berubah..
aku harap dia akn menyedarinya...

buat mase sekarang, biarlah aku y korbankan perasaanku...
biarlah dia bhgia....
cume satu y kupinta wahai sayang....
cubelah untuk selamatkan hubungan ini dan cubelah untuk hentikan seksaan ini...
klu cyg xnk berkorban, bia diri ini y berkorban..
cyg pertahankan lah hubungan y teramat cyg sayangi 2 dr hubungan kita...
tentang iqa, cyg jgn risau, iqa akan cube untuk terima dan tahan...
semua untuk cyg...

*salah ke untuk aku meminta secebis pengorbanan???



No comments:

Post a Comment