Friday, September 4, 2009

..kembali ke alam maya..

salam semua...
setelah 3 bulan aku tinggalakan alam maya ini, kini aku kembali semula...
hurm..
agak lame la aku pergi smpai kekok rase nye untuk menulis dalam blog ni..
uhuhuhu..
kwn aku y oficial nk tinggalkan blog pon da post entry baru..
rindu nye untuk menulis tetpi xde idea untuk dicurhkan..

kenape aku pergi??
konon2 sebb xde mase, byk keje, n etc..
mcm2 nk crite p ttw nk start y mane dlu..
mcm2 penglamn y aku dpt sepnjang pemergian aku..

first pasal kursus kat terengganu..
then mms kt uitm segamat..
n y len2 biase la activity y sonok untuk dikongsi..
kegembiraan, kesedihan, kelukaan, kemarahan, kegeraman, kesenyuman...
pendek cite, mmg byk la nk bebel...
mungkin akan dibebel di next entry..
p 2 sume cite sepanjang 3 bulan aku mnyepi..

*tidak ingin menunding jari

No comments:

Post a Comment