Thursday, April 16, 2009

KEHIDUPAN Y BERMACAM2

evrybody have their own perasaan.. sape xstuju, call aku blek... n perasaan 2 pon bermacam2... happy, sad, geram, marah (cm ain), n many more... aku akan berase so happy when ngan family....

ngan kengkawan...

n ngan org y aku sayangi...


p pling sket skali klu rase sdey n marah... time 2 emotion sume cm *&#@!& je.... (xleh nk mencarot)... p thnx la pd all ma frens y menemani ku dikala kesunyian... miss nazira n eqa n also izat amir(majok kang klu aku xmention name dia)...

beberape mgu sbelum study week lg menyengat kpale... ngan asgment y bertimbun cam pokok pandan di tepi2 jalan.... ngan test y datang cam kitorang ni suke sgt wat test... cm nk tecabot kpale otak time 2... mase 2 jugak la nk de bowling tournament... xmacam evrynite aku ngan frens kuar untuk training... but at the end, bende 2 cancel...%$*$#@... xmcm duit da byk kuar kan... tetibe rase cm nak 2kar duit2 tu ngan daun pokok keladi kat umah aku ni...p best gak pasal leh kuar sampai midnite n time nk masok cmpus, xkena tahan pon ngan pakcik2 guard y sngat mulia hatinya(aku temberang je ni)...

pas tension2 di siang hari+mlm cket, lepak lak kat blik tv zamrud... kat citu pon de mak guard... agak rimas la ngan dia ni.. actualy, dia student gak p dia suke tengok pe y we all wat... cbok je.. pas2 muke masam je cm polis ngah tengok banduan.. ingat kitorg kat penjara kajang ke???? p pape pon best lepak ngan zy, ain, mel (y bacin mukenye),ida,n kadang2 ara... dok kat blik tv until subuh.. bukan wat pe pon, siapkan sume final poject.. de la gak kdg2 menggedik.. huhuh... de satu mlm 2, mel potong rambot depan aku.. mkguard 2 pulak ngan muke *bacinnye ngok pe ktorg wat... the next day lak kitorg men pasang2 mask kat muke masing2... huhu..mmg da xde keje.. n skali lg makguard wat muke bacin...

dlm beberape mgu ini juga emotion ku telah mpengaruhi hubunganku.. aku asyik nk marah2 je... thnx to safwan pasal layan je krenah aku.. y penting dia phm npe aku cm2... than dear... n thnx coz x meninggalkan aku time aku berperangai sebegitu.... very apriciate it.. thnx jugak pasal anta g bus station on that friday wlpon mcm xde harapan je time 2..

pape pon, exam is just around da corner road...huhu.. have 2 study.. wa nk DL...p sush beb.. pape pon wa try wa nye best 2 get it...
daa.. n gudluck pd sume y nk mek exam...

footnotes:
bacin: word y slalu kuar dari mlot mel
mask: thnx 2 zy pasal korbankan mask untuk ktorg

*happy bersama mereka

No comments:

Post a Comment