Tuesday, January 18, 2011

~LOVERS~

Assalammualaikum..

kurasa diri ini cukup kuat untuk mengharungi nya..
kurasa hati ini cukup kuat untuk memendamnya..
kurasa aku mampu menjalaninya..
kurasa aku mampu mengetepikan perasaan itu..
kurasa akal ku mampu untuk melupakan itu untuk sementara..
tapi siapalah aku tanpa mereka..


petang td after classed, i've called my dad just to inform him that my group n I will go to Permata Petronas on next Tuesday. charp bukan nk mintak apa2 pun. tapi abah da rase serba salah sebab belom hantar kereta lagi. thats not what I want. memang la kereta 2 penting sbb sem ni bnyak tempat yang kena pergi untuk beberapa subject.

abah mintak charp balik. abah mintak sangat. tapi charp xmampu nk balik. charp betol2 xboleh.

abah, im sorry!

abah nak sangat charp balik. abah nak celebrate birthday charp sbb da 4 tahun kitorang xdpt gather on my big day. time 2 da tak mampu nak ckp ape2 lagi. abah panggil banyak kali tapi suara ni xmampu nk keluar. hati cakap terlalu rindukan mereka.. akal cakap kena kuat dan tahan. abah pujuk! abah tenangkan charp. charp cuma nk pelok dan cium family charp on my birthday! 2 je. charp xnk hadiah. charp xnk duit. charp xnk apa2.. mungkin hati ini terlalu sensetif kerana terlalu banyak yang perlu difikirkan..


* kalau aku manja dengan family aku pon, ade sushkan kaw?

No comments:

Post a Comment