Friday, October 22, 2010

bilakah akan bertemu yang telah ditetapkan??

Assalammualaikum..

kadang2 hati merintih, menangis, terhiris, terluka dan kecewa. tak pernah inginkan semua ini berlaku. tak pernah impikan diri ini melalui ape yang pernah charp lalui.

pernah hati ini diambil oleh seseorang. selama 4 tahun charp menunggu dengan kesabaran dan ianye berlalu begitu sahaja. bila hati ini sudah jemu menunggu, dia hadir kembali dan charp xmampu untuk menerimanya. dan benda yang sama berulang kembali. 4 tahun jugak charp menunggu seorang insan ini. tapi sekali lagi ianya berlalu begitu sahaja. dan sekali lagi charp xmampu menerimanya walaupon hati ini sentiasa untuknya.

satu per satu charp lepaskan pergi. yang mengongkong, pergilah cari wanita yang sesuai. yang mengikis duit charp, pergilah cari wanita yang lebih kaya, yang menduakan charp, pergilah cari wanita yang boleh menerima perangaimu. cukup lah!

tapi mcm ape yang charp ckp, hati charp untuk seseorang tu. dan charp baru tahu yang dia sudah ada teman. charp redha. bialah dia menggapai kebahagiaannye. dan biarlah wanita itu setanding dr segi agama, ilmu dan kerjayanya.

untuk kamu: terima kasih sbb byk bg iqa nasihat yang sangat berguna. terima kasih sebab bagi motivasi untuk iqa berjaya. terima kasih juga sbb bagi byk sokongan pada iqa. walau apa pon, iqa anggap kamu mcm abang iqa. thnx again! thnx jugak sbb pernah bagi iqa simpan hati kamu walaupun sekejap. ianya dah cukup menggembirakan hati ini. iqa xkan pernah lupa ayat yang pernah kamu bg pada iqa. ayat yang baru iqa tahu maksudnya beberapa minggu lepas.


* lebih selesa begini dr dikecewakan~

4 comments:

  1. heyyy tak tahu pun kau ada tunggu someone 4 tahun. tell me! tell me!

    ReplyDelete
  2. ade la..
    kaw taw sape orgnye...
    sdey weyh~
    aku ingat aku leh lupakan dia..
    p ntah la~

    ReplyDelete
  3. ok klw kau bitau aku kau stat tngu die dari darjah or tingkatan berapa maybe aku boleh teka. heheh :)

    ReplyDelete
  4. ahaha~
    aku aku cite pasal 2 org 2..
    dua2 tu la~
    huhuhu~

    ReplyDelete