Tuesday, September 28, 2010

ITS A SAD.. SAD.. STORY~

assalammualaikum..

hurm.. well, feel like years charp x post entry baru. macam2 cerita ada tapi faktor masa yang buat charp tinggalkan blog sementara. kali ni bukan la nak kongsi cerita2 menarik yang berlaku di dalam dan luar negara, tapilebih pada luahan perasaan. terima kasih pada si cantik manis rajawali yang seorang tu dan juga jejaka tmpan raja udang yang seorang 2 juga sbb sudi menjadi tempt charp luahkan perasaan ini.

K.A.W.A.N
terus terang charp cakap yang charp masih tak jumpe pun sesape yang betul2 serasi dengan charp. tak ade seorang pon dekat sini yang macam Afiqah, Ain, Zainur, Ida, Amel dan Aainaa. NONE! pada mereka yang nampak charp sentiasa ketawa dan tersenyum, itu adalah untuk menjaga hati seorang kawan dan juga menggembitakan diri sendiri. tetapi hati ini tidak pernah lepas daripada tergores, digoresm tercalar, terluka dan macam3 TER lagi la. dengan kawan2 lama kat UiTM dulu, boleh je cerita ape2. tapi dekat sini, sape ynag nk dengar cerita charp?? gadis rajawali dan jejaka rajaudang sendiri ada life masing2. tak mungkin charp nak kacau selalu dan kami juga jarang berjumpa.

Bilik Tv SAB Crew:
  • aku gile rindu untuk bersahabat seperti anda4!
  • aku tak jumpe pun orang macam anda4 dekat sini!
  • kenapa kite5 perlu dipisahkan?
Boleh katakn almost everyday air mata ni akan mengalir sebelum tidur. charp mmg tak akan menangis depan mereka! kalau tak suka, katakan sahaja tak suka. tak perlu lah anda buat muka tension atau sebagainya. kadang2 penat jugak menjaga hati dan perasaan org yang xpernah nak faham kita. rasanya macam nak anggap semua orang tak ada hati je.

orang lain semua dah boleh bersuka ria sebab da siap buat assigment. THNX! charp jugak yang terkulat2 seorang diri nk kene compile and check semula. THNX kawan2. bukan tak ikhlas, tapi pernah tak korang ty charp ape2 yang korang leh tolong untuk setle kan report??
pernah?? semua nye serah bulat2 dekat charp. mentang2 lah charp ex-diploma, tahu segala keje sume, korang ingat boleh ke buat charp mcm ni?? korang tahu korang punye buzy + tension je. ingat charp ni tak ada hati perasaan?? malas nak cakap dah pasal assigment. kalau cakap nanti, macam2 alasan. baik xpayah..

kalau ada kawan yang charp anggap sekepala pon, mulut terlalu laser sangat. tak reti langsung bertapis. tak reti langsung menjaga hati orang. dah la umur pon baru setahun jagung. pandai2 la hormat orang sikit. kalau tak tahu, BELAJAR! kaw mmg bagus! sume orang akan puji kaw macam2, tapi tu lah.. satu perkara je DIK ynag kaw kene betolkan. sifat menjaga hati org. belajar la ye.

im feeling down right now!

* terima kasih pada jennor sebab bawak makan umah dia hari 2! terima kasih jugak pada ain hana yang hanta kami ke Mid valley~

4 comments:

  1. sabar k...hope u tabah menghadapi dugaan y melanda dri u...i know tht u'll be strong..pker y setiap perbuatan u akn dibalas kelak..sabar..n lau de pape y nk dikongsi juz gtau je k..

    ReplyDelete
  2. thnx u..
    kadng2 rase lebih baik xperlu kongsi snn t i nges~
    lagi haru~

    ReplyDelete
  3. Charp, be strong !
    Aku saluuuu rindu kat korang ohh..
    Sabar ye..
    Terharu kejapp.
    :')

    ReplyDelete
  4. thnx weyh!
    tadi idah n cik ada dtg melawat...
    terubat la juga rase hati ni..
    p ida gelak2 wo bc entry aku..
    ;(

    ReplyDelete