Thursday, December 3, 2009

my bestfren, my ......!

kenape aku xnmpak DIA wlpon slame ni dia y ade kat sisi aku bile aku down.. xkire la walau mcm mane keadaan time 2.. thnx bestfren!

aku taw DIA saket setiap kli aku cerita kesakitan aku, setiap kli aku cite kebhagiaan aku dengan org len, setiap kli DIA lihat wlau setitik air mate y gugur.. DIA sentiase sembunyikkan kesakitan DIA. kenape aku biakan DIA mcm 2 je?? skang ni, aku taw sape y betol2 ikhlas.. huhu.. aku da lame nmpak p aku cuba untuk nafiakn perasaan aku sendri.. DIA sentiase menjaga aku.

DIA y leh bimbing aku sebb aku kenal DIA sejak dulu kale lagi. aku taw DIA bagaimana.. aku pon bukan la minh baik sngt y sentiase menjaga kesopanan.. almaklom lah, aku ni kan kasar cket org nye.. ckp pon main hembos je.. DIA pon taw aku... dia taw ape y da jadi ngan dri aku.. aku xpernah berahsia ngan DIA y aku anggap bestfren 4 ever.. thnx again!

kepade abg DIA: thnx dengan advices y u bg i ari 2.. i da pkir2 dan renung2kan.. i will not dissapoint ur beloved bro.. i will.. n i da pilih y terbaik..

*kita mmg akn beberape kali menjumpai org y salah sebelom jumpe org y betol2 menyayangi diri kita

3 comments:

  1. jd kau dah jumpa yang betul3 sayang kau lah?

    ReplyDelete
  2. wohoo.
    sapekah?
    somehow i smell something fishy here.
    yang bermule ngan huruf vokal I tu ke?

    ReplyDelete
  3. sha: haha.. aku ttw...
    dia sayang aku p aku x..
    ntah la..

    amel: mmg dia..
    p aku xleh nk syang dia..
    aku da cube da mel!

    ReplyDelete